Fotoutstilling i badeparkenAv arihan / 2. juni 2026 Lørdag 30 maii var vi en gjeng fra klubben som hang opp bildene til utstillingen i Badeparken Mandag 1. juni var det tid for ofisiell åpning av utstillingen. Ann Kristin holdt en tale og serverte forfriskninger.Alle med bilde i utstillingen fikk utdelt en rose.Øyvind Brodersen fikk blomster og takk for arbeidet med å få i stand utstillingenJørn Tore Røed En stor takk til Skagerak sparebank , NSFF og medlemmer som har sendt inn sine bidrag og gjort denne utstillingen mulig.