Fotoutstilling i badeparken

Lørdag 30 maii var vi en gjeng fra klubben som hang opp bildene til utstillingen i Badeparken
 
Mandag 1. juni var det tid for ofisiell åpning av utstillingen. Ann Kristin holdt en tale og serverte forfriskninger.
Alle med bilde i utstillingen fikk utdelt en rose.
Øyvind Brodersen fikk blomster og takk for arbeidet med å få i stand utstillingen
Jørn Tore Røed

En stor takk til Skagerak sparebank , NSFF og medlemmer som har sendt inn sine bidrag og gjort denne utstillingen mulig.

 

Skroll til toppen